IKASGAIAREN
IZENA
|
|||||||
Irakaslea:
|
Leire
Ugarte
|
Ikasturtea:
|
2016/2017
|
||||
Maila:
|
DBH1
|
Saioak
asteko:
|
3
|
Ikasgai
mota:
|
Derrigorrezkoa
|
||
HELBURU
OROKORRAK, EDUKIAK, OINARRIZKO GAITASUNAK:
|
|||||||
|
|||||||
EDUKIEN
GUTXI GORABEHERAKO DENBORALIZAZIOA:
|
|||||||
1.
Ebaluazioa
|
2.
Ebaluazioa
|
3.
ebaluazioa
|
|||||
LEHENDABIZIKO
IKASGAIA
-Irakurmena
-Entzumena
eta mintzamena.
-Idazmena:
posta elektronikoa, emaila.
-Gramatika:
Hotsetik testura
-Lexikoa:
atzizkiak, hitz motak
-Ortografia:
h letra, letra larriak.
-Literatura
BIGARREN
IKASGAIA
-Irakurmena
-Entzumena
-Idazmena:
sinopsiak
-Gramatika:
perpausak
-Lexikoa:
lanbideak eta lanabesak eta hitz eratorriak.
-Ortografia:
a itsatsia.
HIRUGARREN
IKASGAIA
-Irakurmena
-Entzumena
-Idazmena:
ipuina
-Gramatika:Izen
sintagma.Iz
-Lexikoa:Jatorri-atzizkiaken
motak.
-Ortografia:
Partitiboaren erabilera okerra.
-Literatura:
bertsolaritza
|
LAUGARREN
IKASGAIA
-Irakurmena.
-Entzumena.
-Idazmena:
publizitate-kartelak.
-Gramatika:
izenordaina.
-Lexikoa:sinonimak
eta antonimoak. Egile atzizkiak.
-Ortografia:Noiz
-a eta noiz bat?
-Literatura:
bertsolaritza.
BOSGARREN
IKASGAIA
-Irakurmena.
-Entzumena
eta mintzamena.
-Idazmena:
albistea
-Gramatika:
adjektiboa
-Lexikoa:Denbora.
-Ortografia:
Marratxoz idatzi beharreko hitzak.
-Literatura:
literatura generoak.
Irakurketa
liburua
|
SEIGARREN
IKASGAIA
-Irakurmena
-Entzumena
eta mintzamena.
-Idazmena:
deskribapena.
-Gramatika:determinatzaileak.
-Lexikoa:
atzizki graduatzaileak.
-Ortografia:
Puntua,bi puntuak, eten puntuak.
-Literatura:ahozko
ipuinak.
ZAZPIGARREN
IKASGAIA
-Irakurmena.
-Entzumena.
-Idazmena:elkarrizketa.
-Gramatika:
Aditza eta adberbioa.
-Lexikoa:Garraiobideak.
Hitz elkarketa.
-Ortografia:harridura
eta galdera markak,koma puntu eta koma.
-Literatura:
herri-antzerkia.
ZORTZIGARREN
IKASGAIA
-Irakurmena.
-Entzumena
eta mintzamena.
-Idazmena:
biografia
-Gramatika:
Deklinabidea
-Lexikoa:Monosemia
eta polisemia. Barne-egoerak.
-Ortografia:Zenbakien
idazkera.
-Literatura:
atsotitzak.
Irakurketa
liburua
|
|||||
METODOLOGIA
ETA BALIABIDEAK:
|
|||||||
|
KALIFIKAZIOA
ETA ERREKUPERAZIOA:
|
Kalifikazio
sistema:
Azterketak
edo lanak: %65
Irakurketa
liburua: %15
Euskararen
erabilera, gelako lana,koadrnoa,
etxeko
lanak: %10
Jarrera
%10
Ekoizpenik
ez egitekotan edo libururik ez irakurtzekotan, atal
horretako nota azterketei gehituko zaie.
Errekuperazio
sistema:
Ez-ohiko
errekuperazioa (ekainekoa):
Ekaineko
berreskurapena gainditu ezean, ekainean
materia
osoko azterketa jarriko zaio ikasleari.
Ekaineko
ez-ohiko errekuperazioa
ere gainditzen ez badu, hurrengo ikasturterako geldituko zaio
ikasgaia, trataera berezia emango zaiolarik.
|
LENGUA CASTELLANA
LENGUA
CASTELLANA Y LITERATURA
|
|||||||
Profesor/a:
|
Leire
Ugarte
|
Curso:
|
2016
- 2017
|
||||
Nivel:
|
1º
DBH
|
Sesiones
semanales:
|
3
|
Tipo:
|
Obligatoria
|
||
OBJETIVOS
GENERALES, CONTENIDOS Y COMPETENCIAS BÁSICAS:
|
|||||||
|
|||||||
TEMPORALIZACIÓN
DE LOS CONTENIDOS:
|
|||||||
1ª
evaluación
|
2ª
evaluación
|
3ª
evaluación
|
|||||
ESCUCHAR
Y HABLAR
-Vivencias
personales.
LEER
Y ESCRIBIR
-La
noticia.
-La
carta y el e-mail.
LA
COMUNICACIÓN
-La
comunicación y sus elementos.
-Las
lenguas de España.
CONOCIMIENTOS
DE LA LENGUA
Gramática:
-La
lengua y su organización.
-La
palabra, los morfemas y la formación de palabras.
Léxico:
-Significado
y sentido.
-Sentido
literal y figurado.
-Palabras
polisémicas.
Ortografía:
-Letras
y sonidos.
-Las
mayúsculas.
-La
letra b y v.
EDUCACIÓN
LITERARIA
-La
literatura.
-Los
recursos estilísticos.
|
ESCUCHAR
Y HABLAR
-Argumentar
oralmente.
-Realizar
una exposición oral.
LEER
Y ESCRIBIR
-La
narración.
-La
descripción.
LA
COMUNICACIÓN
-Los
textos.
-Clases
de textos.
CONOCIMIENTOS
DE LA LENGUA
Gramática:
-El
sustantivo, los determinantes y el artículo.
-Demostrativos,
posesivos y cuantificadores. La interjección.
-Los
pronombres. El adjetivo. El verbo.
Léxico:
-Palabras
sinónimas y antónimas.
-Hipónimos
e hiperónimos.
Ortografía:
-Las
letras j y g.
-Acentuación:
diptongos, triptongos e hiatos.
EDUCACIÓN
LITERARIA
-Temas
literarios. Géneros literarios.
LECTURA
OBLIGATORIA:
Cuando Hitler robó el conejo rosa” de Judith Kerr.
|
ESCUCHAR
Y HABLAR
-Representar
una escena.
-Participar
en un debate.
LEER
Y ESCRIBIR
El
diálogo. Clases de diálogo.
LA
COMUNICACIÓN
-Lenguaje
e internet.
CONOCIMIENTOS
DE LENGUA:
Gramática:
-
Adverbios, preposiciones y conjunciones.
-Los
grupos sintácticos.
-La
oración. Sujeto y predicado.
Léxico
-Los
campos semánticos y léxicos.
-Los
diccionarios.
Ortografía
-El
punto, la coma y los dos puntos.
-Ortografía
e internet.
EDUCACIÓN
LITERARIA:
-Los
géneros literarios.
-La
literatura y el cine.
LECTURA
OBLIGATORIA:
“Historia
de una gaviota y del gato que le enseñó a volar” de Luis
Sepúlveda. Ed. Tusquets.
|
|||||
METODOLOGíA
Y RECURSOS:
|
|||||||
-Se
combinará la explicación del profesor con el trabajo personal,
tanto individual como en grupo. Se fomentará un aprendizaje
significativo a través de una metodología activa.
-LIBRO
DE TEXTO: “Lengua castellana y Literatura” de 1º ESO.
Ed.Santillana,
Proyecto Hacer
Saber.
|
CALIFICACIÓN
Y RECUPERACIÓN:
|
Sistema
de calificación:
(-0,1
por cada acento y -0,1
por cada falta de grafía o puntuación)
Sistema
de recuperación:
-El
alumnado que suspenda deberá realizar actividades de refuerzo y
de repaso que serán revisadas por la profesora y que servirán
para corregir carencias en el aprendizaje de la materia.
-La
evaluación es continua, por lo que el alumnado recuperará la
materia suspensa con el trabajo continuado y con la superación de
los exámenes correspondientes de la evaluación siguiente.
PENDIENTES:
Los
alumnos/as que tengan pendiente la asignatura de Lengua Castellana
y Literatura del curso anterior la superarán automáticamente si
aprueban este curso la 1ª y la 2ª evaluación. En caso
contrario, deberán aprobar un examen específico en el mes de
mayo.
Recuperación
extraordinaria (junio)
El
alumnado que suspenda la asignatura en junio tendrá un examen de
recuperación extraordinario en junio.
|
GEOGRAFIA ETA HISTORIA
IKASGAIAREN
IZENA: GIZARTE ZIENTZIAK.Gª
eta HISTORIA
|
|||||
Irakaslea:
|
Leire
Ugarte
|
Ikasturtea:
|
2016-17
|
||
Maila:
|
DBH-1
|
Saioak
asteko:
|
3
|
Ikasgai
mota:
|
Derrigorrezkoa
|
HELBURU
OROKORRAK, EDUKIAK, OINARRIZKO GAITASUNAK:
|
|||||
|
|||||
EDUKIEN
DENBORALIZAZIOA:
|
|||||
1.
Ebaluazioa
|
2.
Ebaluazioa
|
3.
ebaluazioa
|
|||
|
|
|
|||
METODOLOGIA
ETA BALIABIDEAK:
|
|||||
|
KALIFIKAZIOA ETA
ERREKUPERAZIOA:
|
KALIFIKAZIO
IRIZPIDEAK
Ebaluazioa
globala izanen da, irakaskuntzaren prozesu guztia aintzat hartuz:
kontzeptuak, prozedurak eta jarrerak. Beraz, formakuntzako
ebaluazioa izanen da. Ebaluaziorako tresnak honakoak izanen dira:
Idatzi
zein ahozko probak.
Eguneroko
lana:
koadernoaren osaera, mapak, grafikoak, prentsako artikuluen
azterketa, horma-lanak, bakarkako eta taldeko lanak… Irakasgaia,
irakasle eta ikasleekiko begirunea.
Zati hauetako bakoitzaren portzentajeak honakoak izanen dira:
Bukaerako
kalifikazioa: Hiru
ebaluazioen bataz-bestekoa eginen da. Horretarako, ebaluazio
guztiak gainditu behar dira.
BERRESKURAPENA
Ebaluazio
bat gainditu ezean, ebaluazio horri dago(z)kion edukien gaineko
azterketa eginen da. Ebaluazioa amaitu ondoren eginen da. Adi!
Ebaluazio bakoitzaren amaieran, azterketaz gain, egindako
jarduerak eta koadernoa jasotzearen posibilitatea dago.
EZ
OHIKO EBALUAZIOA
Iraileko
asterketak desagertzen dira.
Ekainean
izanen dira errekuperazio probak.
Gutxiengo
eduki globalak izanen dira.
|
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina